Авалян Арус Гагиковна - психолог, дефектолог, нейропсихолог, спортивный психолог в Центре нейропсихологии и коррекции речи "Здоровый ребенок" в Ереване на ул. Адонца, 1.

Ավալյան Արուս Գագիկի

Հոգեբան, հոգեթերապևտ, դեֆեկտոլոգ, նեյրոհոգեբան, սպորտային հոգեբան

Աշխատանքային ուղղություններ․

  • Նեյրոհոգեբանական ախտորոշում և շտկում երեխաների հետ, ովքեր ունեն
    հոգեկանի զարգացման հապաղում, խոսքի զարգացման հապաղում,
    մտավոր հետամնացություն, ուշադրության դեֆիցիտի և
    հիպերակտիվության սինդրոմ, աուտիստիկ սպեկտրի խանգարում,
    մանկական ուղեղային կաթված, Դաունի սինդրոմ
    • Դպրոցում ցածր առաջադիմություն և դժվարություններ ունեցող երեխաների
    հետ շտկողական աշխատանք
    • Ճանաչողական ոլորտի զարգացում առանց տարիքային
    սահմանափակման
    • Հոգեբանական աշխատանք մարզիկների հետ, մոտիվացիա, ճիշտ
    նպատակների սահմանում և իրագործում,
    • Հոգեթերապիա մեծահասակների հետ, աշխատանք հոգեսոմատիկ խնդիրների
    հետ

(далее…)

Գոհար Գրիգորյան

Հոգեբան, վարքային հոգեբան, ԱԲԱ թերապևտ

Աշխատանքի ուղղությունները՝

  • Աշխատանք նեյրոտիպիկ և ոչ նեյրոտիպիկ զարգացող երեխաների խնդրահարույց վարքերի հետ
  • Աշխատանք պերվազիվ զարգացման խանգարումներ և աուտիստիկ սպեկտորի խանգարումներ ունեցող երեխաների հետ
  • Աշխատանք սննդային վարքագծի շեղումներ ունեցող երեխաների հետ/նյարդային անորեքսիա և նյարդային բուլեմիա։
  • Աշխատանք մանկական դեպրեսիվության և տագնապայնության հետ/ ներառյալ սեպարացիայի վախերը։
  • Աշխատանք հոգեբանական տրավմաների և սուր սթրեսային վիճակների հետ։
  • Աշխատանք դեռահասային ճգնաժամերի հետ։
  • Ծնողավարման խորհրդատվություն։
  • Խաղաթերապիա և ավազաթերապիա։

(далее…)

Джемма Енокян Володяевна - психолог, АВА-терапевт в Центре нейропсихологии и коррекции речи "Здоровый ребенок" в Ереване на ул. Адонца, 1.

Ենոքյան Ջեմմա

Հոգեբան, ABA թերապևտ

Աշխատանքային ուղղություններ

  • • 3 տարեկանից մինչև 13 տարեկան երեխաների կրթական,
    վերականգնողական, սոցիալականացման դասընթացներ (ներառյալ ՄՀ, ՈւՊԳԽ, ԱՍԽ, ՀԶՀ)`
    օգտագործելով ԿԿՎ/ABA (Կիրառական Վարքային Վերլուծություն) մեթոդը:
    • Նախապատրաստում դպրոցին, ուշադրության, հիշողության, մանր և խոշոր մոտորիկայի,
    տրամաբանության, հրահանգները ընկալելու և կատարելու ունակության զարգացում, հաղորդակցման
    հմտությունների զարգացում, վարքագծի կանոններ:
    • Աշխատում եմ երեխաների հետ, ովքեր ունեն`
    • Աուտիստիկ սպեկտրի խանգարում (ԱՍԽ)
    • Մտավոր հետամնացություն ՄՀ (ինքնուրույնության, ինքնախնամքի հետ կապված դժվարություններ
    օրինակ` սնվել, հագնվել, լվացվել: Վարքային և սոցիալական խնդիրներ և այլն):
    • Ուշադրության պակասի գերակտիվության խանգարում (ՈւՊԳՀ):
    • Հոգեկան զարգացման հապաղում (ՀԶՀ)
    • Մանր մոտորիկայի խանգարումներ (չի կարողանում առարկաներ բռնել օրինակ` գրիչ, մատիտ, գնդակ և
    այլն)

(далее…)

Марат Карапетян Валерьевич - клинический психолог в Центре нейропсихологии и коррекции речи «Здоровый ребенок» в Ереване на ул. Адонца, 1.

Մարատ Կարապետյան

Կլինիկական հոգեբան

Կլինիկական հոգեբան

Աշխատանքի ուղղությունները՝

  • Կլինիկական ախտորոշման իրականացում՝ երեխաների և մեծահասակների զարգացման առանձնահատկությունները բացահայտելու համար։
  • Հոգեբանական աջակցություն և վարքագծի շտկում տարբեր առանձնահատկություններ ունեցող երեխաների համար, ներառյալ՝ ԱՍԽ, ՀԶՀ, ՈւԴՀ, մտավոր հետամնացություն։
  • Աշխատանք հուզական և վարքային դժվարությունների հետ, ինչպիսիք են՝ տագնապը, դեպրեսիան, ագրեսիվ վարքագիծը։
  • Դեռահասության ճգնաժամերի հաղթահարման աջակցություն և աջակցություն բարդ կյանքի իրավիճակներում։
  • Ծնողների խորհրդատվություն դաստիարակության, փոխհարաբերությունների և երեխայի զարգացման հարցերում։
  • Հատուկ զարգացման կարիքներ ունեցող երեխաներ դաստիարակող ընտանիքների ուղեկցում։

(далее…)

Гоар Григорян - психолог, поведенческий психолог, АВА терапевт в Центре нейропсихологии и коррекции речи "Здоровый ребенок" в Ереване на ул. Адонца, 1.

Նանար Գրիգորյան

Լոգոպեդ, հոգեբան։

Աշխատանքի ուղղությունները

  • Լոգոպեդիկ դիագնոստիկա և խոսքային
    խանգարումների շտկում, մասնավորապես:
    • Դիսլալիա
    • Դիզարտրիա
    • Խոսքի համակարգային թերզարգացում
    • Հնչյունա-հնչյունաբանական թերզարգացում
    • Խոսքային զարգացման հապաղում
    • Ալալիա
    • Դիսգրաֆիա
    • Դիսլեքսիա
    • Լոգոպեդիկ շտկող աշխատանք դեֆեկտի բարդ
    կառուցվածքով երեխաների հետ
    • Բարձր մտավոր գործառույթների և հուզական կամային
    ոլորտների զարգացում
    • Հաղորդակցման հմտությունների զարգացում
    • Լոգոնևրոզի ուղղում
    • Լոգոպեդիկ մերսում
    • Նուրբ շարժիչ հմտությունների զարգացում
    • Շնչառական վարժություններ
    • Հոդակապային վարժություններ։
  • Պարապմունքները ընտրվում ու անց են կացվում անհատական։
  • Աշխատում ենք և հայախոս և ռուսախոս երեխաների հետ

(далее…)

Сабрина Багдасарян

Педагог-дефектолог

Направления работы:

  • Диагностика и коррекционная работа с детьми с задержкой психического и речевого развития (ЗПР, ЗРР).
  • Обучение и поддержка детей с умственной отсталостью (УО), расстройствами аутистического спектра (РАС), синдромом дефицита внимания и гиперактивности (СДВГ).
  • Развитие навыков самообслуживания, мелкой моторики, внимания, памяти и мышления.
  • Коррекция поведенческих и образовательных трудностей у детей школьного возраста.
  • Индивидуальные программы подготовки к школе, включая развитие логического мышления, усидчивости и выполнения инструкций.
  • Работа с детьми со сложной структурой дефекта, включая комплексную помощь в развитии коммуникативных и социальных навыков. (далее…)