Ավալյան Արուս Գագիկի
Հոգեբան, հոգեթերապևտ, դեֆեկտոլոգ, նեյրոհոգեբան, սպորտային հոգեբանԱշխատանքային ուղղություններ․
- Նեյրոհոգեբանական ախտորոշում և շտկում երեխաների հետ, ովքեր ունեն
հոգեկանի զարգացման հապաղում, խոսքի զարգացման հապաղում,
մտավոր հետամնացություն, ուշադրության դեֆիցիտի և
հիպերակտիվության սինդրոմ, աուտիստիկ սպեկտրի խանգարում,
մանկական ուղեղային կաթված, Դաունի սինդրոմ
• Դպրոցում ցածր առաջադիմություն և դժվարություններ ունեցող երեխաների
հետ շտկողական աշխատանք
• Ճանաչողական ոլորտի զարգացում առանց տարիքային
սահմանափակման
• Հոգեբանական աշխատանք մարզիկների հետ, մոտիվացիա, ճիշտ
նպատակների սահմանում և իրագործում,
• Հոգեթերապիա մեծահասակների հետ, աշխատանք հոգեսոմատիկ խնդիրների
հետ
Գոհար Գրիգորյան
Հոգեբան, վարքային հոգեբան, ԱԲԱ թերապևտԱշխատանքի ուղղությունները՝
- Աշխատանք նեյրոտիպիկ և ոչ նեյրոտիպիկ զարգացող երեխաների խնդրահարույց վարքերի հետ
- Աշխատանք պերվազիվ զարգացման խանգարումներ և աուտիստիկ սպեկտորի խանգարումներ ունեցող երեխաների հետ
- Աշխատանք սննդային վարքագծի շեղումներ ունեցող երեխաների հետ/նյարդային անորեքսիա և նյարդային բուլեմիա։
- Աշխատանք մանկական դեպրեսիվության և տագնապայնության հետ/ ներառյալ սեպարացիայի վախերը։
- Աշխատանք հոգեբանական տրավմաների և սուր սթրեսային վիճակների հետ։
- Աշխատանք դեռահասային ճգնաժամերի հետ։
- Ծնողավարման խորհրդատվություն։
- Խաղաթերապիա և ավազաթերապիա։
Ենոքյան Ջեմմա
Հոգեբան, ABA թերապևտԱշխատանքային ուղղություններ
- • 3 տարեկանից մինչև 13 տարեկան երեխաների կրթական,
վերականգնողական, սոցիալականացման դասընթացներ (ներառյալ ՄՀ, ՈւՊԳԽ, ԱՍԽ, ՀԶՀ)`
օգտագործելով ԿԿՎ/ABA (Կիրառական Վարքային Վերլուծություն) մեթոդը:
• Նախապատրաստում դպրոցին, ուշադրության, հիշողության, մանր և խոշոր մոտորիկայի,
տրամաբանության, հրահանգները ընկալելու և կատարելու ունակության զարգացում, հաղորդակցման
հմտությունների զարգացում, վարքագծի կանոններ:
• Աշխատում եմ երեխաների հետ, ովքեր ունեն`
• Աուտիստիկ սպեկտրի խանգարում (ԱՍԽ)
• Մտավոր հետամնացություն ՄՀ (ինքնուրույնության, ինքնախնամքի հետ կապված դժվարություններ
օրինակ` սնվել, հագնվել, լվացվել: Վարքային և սոցիալական խնդիրներ և այլն):
• Ուշադրության պակասի գերակտիվության խանգարում (ՈւՊԳՀ):
• Հոգեկան զարգացման հապաղում (ՀԶՀ)
• Մանր մոտորիկայի խանգարումներ (չի կարողանում առարկաներ բռնել օրինակ` գրիչ, մատիտ, գնդակ և
այլն)
Մարատ Կարապետյան
Կլինիկական հոգեբանԿլինիկական հոգեբան
Աշխատանքի ուղղությունները՝
- Կլինիկական ախտորոշման իրականացում՝ երեխաների և մեծահասակների զարգացման առանձնահատկությունները բացահայտելու համար։
- Հոգեբանական աջակցություն և վարքագծի շտկում տարբեր առանձնահատկություններ ունեցող երեխաների համար, ներառյալ՝ ԱՍԽ, ՀԶՀ, ՈւԴՀ, մտավոր հետամնացություն։
- Աշխատանք հուզական և վարքային դժվարությունների հետ, ինչպիսիք են՝ տագնապը, դեպրեսիան, ագրեսիվ վարքագիծը։
- Դեռահասության ճգնաժամերի հաղթահարման աջակցություն և աջակցություն բարդ կյանքի իրավիճակներում։
- Ծնողների խորհրդատվություն դաստիարակության, փոխհարաբերությունների և երեխայի զարգացման հարցերում։
- Հատուկ զարգացման կարիքներ ունեցող երեխաներ դաստիարակող ընտանիքների ուղեկցում։
Նանար Գրիգորյան
Լոգոպեդ, հոգեբան։Աշխատանքի ուղղությունները
- Լոգոպեդիկ դիագնոստիկա և խոսքային
խանգարումների շտկում, մասնավորապես:
• Դիսլալիա
• Դիզարտրիա
• Խոսքի համակարգային թերզարգացում
• Հնչյունա-հնչյունաբանական թերզարգացում
• Խոսքային զարգացման հապաղում
• Ալալիա
• Դիսգրաֆիա
• Դիսլեքսիա
• Լոգոպեդիկ շտկող աշխատանք դեֆեկտի բարդ
կառուցվածքով երեխաների հետ
• Բարձր մտավոր գործառույթների և հուզական կամային
ոլորտների զարգացում
• Հաղորդակցման հմտությունների զարգացում
• Լոգոնևրոզի ուղղում
• Լոգոպեդիկ մերսում
• Նուրբ շարժիչ հմտությունների զարգացում
• Շնչառական վարժություններ
• Հոդակապային վարժություններ։ - Պարապմունքները ընտրվում ու անց են կացվում անհատական։
- Աշխատում ենք և հայախոս և ռուսախոս երեխաների հետ
Сабрина Багдасарян
Педагог-дефектологНаправления работы:
- Диагностика и коррекционная работа с детьми с задержкой психического и речевого развития (ЗПР, ЗРР).
- Обучение и поддержка детей с умственной отсталостью (УО), расстройствами аутистического спектра (РАС), синдромом дефицита внимания и гиперактивности (СДВГ).
- Развитие навыков самообслуживания, мелкой моторики, внимания, памяти и мышления.
- Коррекция поведенческих и образовательных трудностей у детей школьного возраста.
- Индивидуальные программы подготовки к школе, включая развитие логического мышления, усидчивости и выполнения инструкций.
- Работа с детьми со сложной структурой дефекта, включая комплексную помощь в развитии коммуникативных и социальных навыков. (далее…)


